Monday, April 8, 2013

patahnya hati aku :"( KECEWA ALLAH YANG TAHU :"(




15.2.2013 aku tahu pembaca setia blog aku nak tahu ape sebab  aku dan sharul putus ? untuk awak fatin ex sharul dan untuk awak N R ex saya ,,xperlu aku sebut ex yg suatu ketika dulu aku syang kini aku gelar NR  ….   Sharul cakap dy da xde rasa sayang kat aku lagi ….. yaaaa begitu mudah kan lelaki ???? 2013 yaa nak masuk 5tahun aku bersama kau sayang L  aku Tanya dy kenapa sayang tux d ? dy cakap sy xtw macamna syg tu leh hilang ,, sy xtw kenapa …. Aku Tanya dy ,, awak xsayang langsung kat sy?? Dy cakap sayang ,, sy tetap sayang awak .. tapi sy xtw la rrsa sayang yang teramat n syg gile gile xcm dulu lgi.. allah sahaja yang mgerti hati aku saat tu L mudah kan seorang lelaki melepaskan wanita ? yaa mudah L  disini aku jujur ,, aku pernah berasa tawar hati gan sharul sebab dy sllu abaikan aku , tapi sayangkan hubugan ni aku kuatkan semangat tuk terus bersama , akhirnya dy tanpa segan silu meninggal kan aku pergi berllu ,,, saat kau mx putus aku ingat lagi saat tu kau cakap , kite rest dulu ,, smpai awk abis belaja ,, nanty cinta berputik kita sambung balik ,,, kite bina cm mule mule dulu ,, aku sayu sgt gn semua tuuu,,,tuhan je tahu,, sayang kau janji kau cakap saya akan tunggu awak dapat jodoh awak , sy akan selallu jaga awak , saya xkan oernah tinggalkan awak,sy xperna nak tinggal awak , saya janji ,,bila dy cakap semua ni aku lega n tenang tapi meronta meroyan balik beberapa jam kemudian ,,, L dy berjanji lagi ,, aku lega ,, walaupun tangisan xstop ,,, aku terus menangis , dan aku cakap aku lepaskan kau sharul dengan tepaksa ,, masetu aku nangis n kau yg nagis makin kuat ,, masing tenggalam dalam tangisan sendiri ,,,aku menangis hingga ta mampu tuk bersuara L tapi kau pangil aku ,, aino aino ,, aku gagah kan diri tuk meyahut pangilan orang paling aku cinta ,, L tangisan aku xbehenti walau sesaat ….aku cakap aku xsanggup nak lepaskan awak ,, aku cakap berulang kali tapi hati mu keras seperti batu ,,,, kau cakap ade jodoh kite bersama ,, L   3jam becakap dgn airmata ,, jam mejelang 5pagi masing2 xmampu na berkata , stop caling , aku menangis xbehenti tidur tidak lagi dalam benak mataku ,,, Cuma airmata yg megalir terus mnerus tanpa henti ,, aku gagahkan diri solat mohon kuatkan diri pada allah ,, pagi mejelang ,, aku xmampu berada dibilik turun ke bawah baring diriba seorang ibu ,,, dy memegang dahi aku ,, kakak demam ke ? aku Cuma mampu cakap yaa ,,, L airmata yg aku tahan tahan dan terus tahan ,, apabila megalir cepat aku larikan diri ke bilik ,,, kembali ke riba seorang ibu yang penuh kasih sayang ,, siang tu antara kami masih contct .. aku call dy dan aku terus menangis ,, dy menangis ,, dy ckp sabar , senang dy suruh aku sabar .. nak aje aku tampar dy ,,, aku nangis nagis terus nangis ,, sharul pangill nama aku ,, dy cakap rehat ,, awak da penat nagis semalaman,,, waktu tubuh aku lemah sangat .,, hati aku patah sangat , terluka dengan dy ,, tapi sebab sayang dan cinta mati aku pada dy ,, aku terus mengharap ,,,, hingga waktu cuti berakhir  ,,, kau masih tjuk sifat baik contct akku ,, isnin tu ,18.2.2013… aku telalu patah aty aku tutup hp ,, aku xnak kau n aku nak larikan diri ,, tapi apakan daya ,,, aku xkuat ,,kerna terus merindui mu,, aku on hp tengok ade call n text ,,,esoknya aku tunggu lagi tapi xde pun ,,,aku call kau , then mx maaf sb bt cm tu,, aku jujur n mengaku na larikan diri ,, tpi kau besuara kata hmm sukati awk la,, tetibe aku jadi geram aku tinggikan suara gan dy ,, pastu cm biasa ,, sejak abis bercuti janji tinggal janji ,,,, HANYA JANJIIII !! JANJI PENUH KEPALSUAN !!!!! manusia xpernah titah pada janjinya L text or call akuu always mule dulu ,, aku rindu tebalkan muke ,, yaa aku tahu kau kata ,, awak tetap bole text saya call saya jumpe saya cm dulu ,,, tapi ape ? Cuma aku mengingati mu ? ya tuhan .. mengapa kau beri aku sifat begini lembut untuk seorang lelaki .. mengapa mudahnya hati aku ditempis keegooan mereka ,, aku sering mengalah , ,, ya allah L begini kah kesetiaan dan kasih sayang aku dipersia tanpa balasan yang indah ? aku tahu kau mengatur yang lebih baik tuk aku ya allah J
                        Khas buat cintamati : yang digelar sayang J

15.3.2013 saat kita berdua dalam tangisan kau menceritakan segalanya pd aku,,, kau katakana kau takut jika kau jatuh hati pada org lain kau akan mecurangi aku spertimana kau mencurangi fatin ,, kau katakan kau xmahu lukakan ati aku , seperti mana kau lukakan aty fatin ,, kau cerita pada aku , fatin mesej cakap hp dy hilang so nom tu xpakai ,, kau cakap gan fatin nak jumped y, kau kata sy g jumpe dy kt tempat keje dy ,,aku Tanya ade siapa mase tu kau kata ade kakak dy,, kau kata kau Cuma Tanya kabar n dy pun cm xna tengok sy ,, ,,,  tengoklah sayang ,,, KEJUJURAN kau yang ada dalam dirimu J kejujuran mu membuat aku semakin bertambah rasa cinta untuk kau . kejujuran keiklaasan ,,, tapi mengapa kau tinggal kan aku sayang ?? apa  silap dan salah aku .. aku tahu sebenarye kau da xde rasa na bercinta lgi ,, mungkin kau na merasa hidup single kan ? aku boleh je na lepaskan kau ,, Cuma SATU yang aku TAK SANGGUP ! TAK SANGGUP nak tengok kau bersama orang lain !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sumpah aku xsanggup ,,, hurmm aku sayang n cinta mati pada kau ,,,,, mana mampu aku biarkan kau pergi bersama yang lain ,, aku serah segalanya agar kau bahagia bersama aku ,, aku korbankan perasaan agar kau tahu kestiaan aku ,,, kasih sayang aku tiada bandingnya … tapi sia sia L  sayang andai kau tahu betapa aku sayangkan kau L ,,, sayang kini sebulan berlalu,,, penganti mu mungkin takkan aku cari kerna hati aku untuk kau seorang L  mungkin orang lain boleh terime kekeceweaan dengan bersama yang lain , tapi tidak aku , tidak sama sekali !!!! biarpun aku single kini , biar ade yg cuba mencari aku , aku tolak dengan baik ,, maaf kan aku wahai shabat , andai percintaan yg kau pinta pada ku untuk menganti dy , xmungkin aku beri ,  biar kite terus bersahabat walau lama kau menunggu aku, cinta aku pada dy xpernah kurang waalau sesaat L     andai aku terima slah seorang bimbang aku megecewekan kamu ,,, kerna hati ini xmampu megisi org lain lagi ,, ya allah cukup sampai sini hidup aku begelumang dosa bercinta yang akhir pergi tinggalkan luka yang amat dlam kesan yang telalu hitam untuk aku , cukup sampai disini ,, hati aku sekali lagi tertutup untuk yang bernama lelaki .. L betahun aku membina cinta akhirnya musnah angkara lelaki itu sendiri , mereka tidak menghargai apa itu cinta , apa itu ketulusan apa itu keiklasan hati L sampai bila lelaki harus meghukum persaan wanita seperti ini ? ya allah jika benar ada yang lebih baik tunjukkan aku seorang halal untuk aku ,, jangan kau dekati aku dengan yang haram lagi ,,, aty aku terlalu patah untuk hubugan yang sekian lama ini ,,, bersama insan yang bernama mohamad sharulfazrin b abdulrahman .aku disini setia mengharapkan mu J aku kenang kau dalam doa ku , agar kau dilindungi dengan kebaikan , andai kau kembali untuk aku , akan aku beri kau sebuah kebahagian yang tiada manusia penah rasakan ,, kerana aku terlalu bahagia bersama kamu J
                                                Khas buat insan tercinta : yg aku panggil sayang ~^~




22mac2013 setiap warkah yang aku tulis ini airmata aku xpernah behenti megalir setiap malam teringatkan kamu ,,, rindukan kasih kamu .. teringat terakhir melihat senyuman kamu, gelak tawa kamu , gurauan kamu , ya allah L rindu nak bermanja gan mu ,, L kes yang berkait rapat gan kes disember aritu , bnda yg sma kau mx putus ,, time tu kau kusut xtw sb aku ,, aku mangsa ,,yela aku ni awek na bermanja tpi kene marah ,,pastu msj kau mood lak cm ape,, aku na gajuk kau mula la mcm2 ,,, sminguu krisiis,, hmm trauma sangat ,, keadaan kembali seperti biasa ,,, kite bertemu , bahagia rasa bersama orang tercinta ,, airmata aku megalir bila teringat satu saat dimana aku cakap ,, “SAYANG KALAU ANJE TA PETAHANKAN HUBUGAN NI TA MUNGKIN KITE BERSAMA LAGI “ kau balas kau cakap “TAK SAYANG XKAN BUAT CM TU LAGI SAYANG TA PERNAH PUN TERPIKIR NAK TINGGAL ANJE “ kau pegang tangan aku kau cakap jangan sedih ,, hmm bile teringat aku menangis sangat terkenang kengan tu ? tap nape syg kau bt gini ? hmm kesedihan aku allah yang tahu … suatu saat lagi aku besuara “SAYANG ANJE SAYANG SGT KT BABY TAU “ kau cakap “SAPA BABY ANJE “ hahhaa kau malu kan aku pangil kau baby ! klakor k awak syg ----  hmm ,, suatu saat masa dalam kereta aku cakap “SAYANG ANJE TRAUMA SANGAT GAN KES RITU , ANJE TAKUT SAYANG TINGAL ANJE , ? kau cakap “ TAK SAYANG , SAYA XKAN TINGGAL AWAK SYANG , XKAN PERNAHKAN TINGGALKAN AWK SAMPAI BILE2 “ MASE TU KAU SURUH AKU LETAK KEPALA akU KAT BAHU KAU < KAU PEGANG KEPLA AKU KAU CAKAP SAYANG SGT KAT AWAK , TAK PERNAH LEPASKAN AWK DENGAN SIA SIA !!   aku letak kepala aku kt bahu kau , aku rasa kasih sayang kau masa tu ,,,, kasih sayang yang tiada nilainya ,,, kini Cuma janji janji hanya janji ,, aku xkan pernah lupe saat terindah bersama mu , sekarang apa sayang ? Tanya kabar pun tidak ,,, sayang ketahui;lah aku rindukan kau ,,, sayang masih cinta kah kau pada aku ? masih sayangkah kau pada aku ? sayang mengapa buat aku begini ? sayang aku masih mengharapkan kau ,,, kenapa harus aku menghubungi mu syang ? adakah kau malu untuk bersama aku kerna kau tinggalkan aku?   Hmm ya allah ,,,  apakah angkaranya nya ? adakah dy curang ? tak mungkin ya allah ,, dy jujur , dy xkan buat begitu,, berapa kali aku bertanya pd dy ,, dy xkan curang ,,, aku kenal dy ,,,, dy xkan menduakan aku ,, kerana dy tahu batas pergaulannya ,,,,, aku percaya kau sayang ,, aku tahu kau lelaki jujur ,, xmungkin kau menipu , biar apa orang kata ,, walau aku suke mcurigaimu , ktahuila hakikat aku mempercyaimu sjujurnya ,,, sedihnya bila tekenang jika dy jatuh hati pd org lain L ya allah ingin ku miliki hatinya , mengapa dugaan ini yg menimpa L
                   Khas cintamatiku : sayang J