Monday, April 8, 2013

JANJI JANJI KAU DUSTA DAN PALSU :"(

selepas dua minggu kite putus,,aku lihat kau semacam rapat dgn kwan perempuan kau syg,, kwn yg dahulunya kau kata kawan kau minat ,,tapi kini ? aku tengok kau sentiasa update tentang dy ,, aku xde pun mcm tu,, aku xtw ape eh motif kauuu mx putus,, patahnya hati aku sharul,, kecewe sgt gn sikap kau,, kau kata kau xna bercinta lgi,,hati kau cume ade aku dan lepas ni da xd perempuan lain lgi,,, aku betul2 patah hati bile kau bawa kawn kau blik rumah kau.. hati perempuan mana xhancur sharul,kau siap menipu bagai lgi,, maafkan aku kerna xmampu tuk mempercayai kau lgi, nak dihitung ceritanya banyak,,aku xmampu na tulis lgi,,, 15april ni cukup duabulan perpisahan kita,,,tpi aku terseksa sgt gn kau yg mesra gn prempuan lain, masa kau mx clash kau mcm ade masalh aku xtw samada perempuan maslah kau atau kau memg curang gn aku, tpi kau beriye kata kau xcurang !!! sebab ape ? kau takut aku benci kau,, kau takut apa yg kau pd fatin dulu ? dah la sharul ,, hakikatnya fatin lepaskan kau tuk aku ,, aku bahagiakan kau sharul,,, pergorbanan fatin tu bermakna sangat.. tapi ape sharul? 5tahun kau sia siak mcm tu je sharul ? kalau aku tahu kata kata pisang xkan berbuah duakali tu dusta aku xkan percaya kan kau buklat bulat sharul !!   aku fikir kau lelaki yg baik , yg xkan pernah melukkakan aku , aku fikir kau baik tak kan tewas dgn naluri kau, hakikatnya dusta ! :( seminggu seblum putus kau kata kau tak kan tinggalkan aku sharul,, kau syg gila kat aku ?tapi apa sharul ? apa yg kau bagi ? aku xpernah halang kau nak kawan gn siapa sharul ?walau hati aku sakit gn kau,,kau banyak kawn gan perempuan sharul,, aku sabr sharull ,, aku xbuat cm tu sb aku tahu  betapa sakitnya rasa tu sharul . !!!! aku xnak kau rasa sakit tu sharul,, aku bukan xbole curang , tapi aku tahu mcmana sakitnya curang tu,, aku xnak kau terluka biar pun aku terluka,,, masa krisis kita bertiga dulu , kau cakap harap sy xkan salah bt pilihan ,, yeee aku ingat lgi sharul ,, sb tu aku sedaya uapaya mempertahankan hati aku dan perasaan aku agar kau terus bahagia,, tapi ape kau balas??? xperlu kau tipu kalau kau putus gn aku sb xd perempuan lain ! aku cuba kuat hadapi ni semua,, sepruh gila kehidupan aku setiap ary ingat kan  kau,, tapi kau bole bermanja manja gn perempuan tu ? kenapa sharul ? kau tahu x aku sayang kau mcm diri aku ?? mcm nyawa aku ? ikut aaty gn sikap kau yg endah xendah tu ,,, da lama aku tinggal kau !! tapi aku fikir ,, disebabkan kita ade org teluka dan aku harus terus bahagiakan kau !!! aku bahagia sgt walau kau abaikan aku , asal kau ttp org yg aku cinta ,, walau aku terasa aku pendam sharul , bila da melampau aku lepaskan , agar faham aty aku , tapi ape sharul ? kau kata aku xmatang ,, yeay memg aku xmatang sb percaya kan kau ... setai KATA KATA KAU SHARUL aku xlupasampai mati ,,, da sebulan lebih kite berpisah ,,, aty aku terus patah dan patah , tengok lelaki pun aku xdaya ,, kali kdua dlm hdup aku aku kcewe ,,, cukup sampai sini sharul aty aku patah ,,, akubenar benar xde prasaan lagi kt lelaki ,,, hingga kini airmata aku setia temani aku ,, aku tahu aku ada allah ,, kerna allah da aturkan seglanya tuk aku ,,, :) kalau fatin boleh berkorban perasaan dy tuk kau , aku kene kuat mcm dy ,,, tapi ingat kasih sayang aku xpernah pudar walau sesaat ,, walau ada yg hadir tuk menganti kau , aku xkan terima jika itu akan buat aku patah aty lgi !!!!!!!!!!!!!!!   biar mereka hadir sebagai hiasan ,,, bukan tuk melekat pd aku ,, kerna hati aku masih ade kau !! pergila sharul tuk orang yg kau suka ,, pergiii lah ,,, kau suka kan kt dy , kau ade hati kat dy ,,, kau pergilah ,,, kerna kau xpernah rasa apa itu terluka ,,  kau xpernah rasa bagaimana patahnya aty ... :(  ya allah ,,, :(          setiap kata kata kau aku xpernah lupa sharul !!  sekarang baru aku tahu bagaimaana janji pdusta ,,, setaip ary aku tertekan dan terseksa sgt ,,,,   allah yg tahu bagaimana kesedihan aty aku ,,,  kisah antara kita berdua tamat2013.... kau yg tak pernah berjuang untuk cinta ni sharul bukan aku yg meyrah tuk cinta ni ... puas aku pertahankan sampau aty aku benar2 patah xmampu membuka ruang tuk lelaki lain ,,, bukan aku meyombong diri ,, iarlah allah yg tentukan segalanya ... :( jika aku masih becinta aku lalai kepadanya... senang hati kau pergi pd org lain setalah janji kau beri ,,,,   rindu aku pd kau biar allah yg tahu,, sayang dan cinta aku pd kau biar allah yg balas :( cuma allah tahu bagaimana aku sygkan kau,, cuma allah yg tahu bagaimana hati aku ,, cuma allah yg tahu kesedihan kelukaan aty aku :(    kau sememngnya xpernah kenal erti perhargaan ya ? terimakasih !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!