Tuesday, January 15, 2013

memori indah ^__^

heyy sayang iloveyou,tiap kali bersama sayang ade je kenangan indah yang tercipta >_< cewwaah ^^v a ai seronok sangat kalau bersama sayang, ai ni suka potpet potpet .. HAHA naty dy tengok je.. segan gila huahua... pastu nanty dy ckp cuba slow slow cakap jangan laju sangat sayang xfaaham lah anje . haha segan gila kalau dy tegur . nanty rasa nak tutup je muka haha. pastu suka sangat meganjing orang ee geram betol rasa nak lempang je. malu kadang2 . kasih sayang dy xkan berganti hurmm. xna hilang dy. sayang sangat kt dy. ai manja dgn dy,time manje manje sangat.time garang rawrrrr memg jadi rimau kay ! HAHA _>>_<<_  rindu sayang sangat. rindu sangattt sayangg ish xtw na cakap cam mana lagi dah . HAHA . sebenarnya sayang anje risau sangat sayang bpaling arah dri anje. banyak kenangan kita,risau anje jadi gila kalau hilang sayang . anje risau sangat. memang orang kata jangan letak harapan yang tinggi.anje xletak harapan tapi anje terlalu sayangkn sayang. sayang xsama gan orang lain. sayang caring sangat . terimakasih bt anje happy sayang ^__^ anje xlupa kenangan indah kita k sayang. senyuman sayang yang manis tu . gelak ketawa sayang. kata kata sayang . luve youu . HAHA . muaahh :) tengah borak borak mase gan sayang sayang cakap muka kita mcm amoii . HAHA sayang ni baru tahu ? semua orang da lama perasan la sayang. cuma xnampak je. kalau tengok sudut ini lain sudut itu lain. muka anje ni berubah rubah. anje bukan putih melepak . HAHA kalau putih melepaak memang amoii kot ! HAHA perasan nak mati _><_ hihik .. k sayang geram nak lempang awak k sayang . luve youu ^^__^^ muuaahhh:)